نحوه نصب گهواره سنتی نوزاد مهرننو + نکات مفید و کاربردی

فهرست مطالب این نوشته

نحوه نصب گهواره سنتی نوزاد مهرننو + نکات مفید و کاربردی

نحوه نصب گهواره سنتی  نوزاد مهرننو برای ایمنی کودک بسیار مهم است. برای راه اندازی گهواره سنتی مهرننو کودک، باید مطمئن شوید که تمام قسمت‌های آن به‌درستی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که گهواره از استانداردهای ایمنی برخوردار است. بعد از اینکه بررسی کردید که گهواره برای کودکتان ایمن است، باید دستورالعمل‌های همراه آن را به‌دقت دنبال کنید تا بتوانید آن را به‌درستی نصب کنید. در ادامه همراه ما باشید تا نکاتی را در خصوص نصب صحیح گهواره نوزاد بدانید.

نحوه نصب گهواره سنتی نوزاد مهرننو

نکاتی که باید برای نصب صحیح گهواره نوزاد مهرننو به آن‌ها توجه کنید عبارتند از:

۱- برای نوزاد خود گهواره‌ سنتی ای بخرید که در ساخت آن استانداردهای ایمنی رعایت شده است تا برای کودکتان بی خطر باشد. شما می‌توانید این اطلاعات را روی بسته بندی یا در جزئیات محصول بیابید.

خرید گهواره‌ای که ایمن نباشد و در ساخت آن استانداردهای ایمنی بکار نرفته باشد، کودک شما را در معرض خطر قرار می‌دهد و احتمال ابتلا به سندرم مرگ ناگهانی نوزاد یا SIDS را افزایش می‌دهد. اگر قصد دارید گهواره مستعمل خریداری کنید، از سالم بودن آن مطمئن شوید.

گهواره سنتی مهرننو در طول سالیان متمادی خدمات و تولید با کیفیت و رضایت شتریان موفق به اخذ گواهینامه ی ایزو ۹۰۰۱ گردیده است .

۲- گهواره سنتی مهرننو را در اتاق کودک خود باز کنید. تمام قسمت‌های گهواره را به اتاقی که فرزندتان در آن می‌خوابد، منتقل کنید.گهواره‌ سنتی مهرننو پس از نصب کامل بزرگ می‌شود و ممکن است بعد از نصب آن‌ از رد شدن از درها یا بالا رفتن از پله‌ها دشوار باشد.

قطعات گهواره در یک جعبه مقوایی یا کارتن بسته بندی می‌شوند. به‌جای اینکه ابتدا جعبه را باز کنید، کل جعبه را جابجا کنید.

نحوه نصب گهواره سنتی

۳- در این مرحله لازم است پس از باز کردن کارتن محصول، قطعات لازم را چک و بررسی کنید. قطعات را از جعبه خارج کرده و روی زمین بگذارید. به دفترچه راهنما مراجعه کنید و مجدد چک کنید که تمام قطعات مورد نیاز در بسته باشد.

اطمینان یابید که تمام قطعات از پیش مونتاژ شده به‌درستی ارسال شده و به هم پیچ شده‌اند. قطعات شل می‌تواند برای کودک شما خطر ایجاد کند.

نحوه نصب گهواره سنتی

نحوه نصب گهواره سنتی

۴- از دوستان یا اعضای خانواده خود بخواهید در نصب گهواره سنتی مهرننو به شما کمک کنند. مونتاژ کردن قطعات گهواره با کمک اشخاص دیگر آسان‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود. از اعضای خانواده یا دوستان بپرسید که آیا می‌توانند به شما در نصب میله های پایه کمک کنند.

۵- برای نحوه نصب گهواره سنتی مهرننو نوزاد، دستورالعمل ها را دقیقا دنبال کنید. در بازار مدل‌های متنوعی از گهواره وجود دارد که همه آن‌ها به روش‌های مختلفی مونتاژ می‌شوند. مطمئن شوید که دستورالعمل ها را دقیقاً همان طور که در دفترچه راهنما آمده است، انجام می‌دهید.

توجه داشته باشید که در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌ها، گهواره کودک خطر جدی برای سلامتی نوزاد شما خواهد بود.

۶- پایه‌های گهواره را به دستی به گهواره وصل کنید تا شل نباشد و لق نخورد ، در غیر این صورت خطر جدی برای سلامتی کودک شما محسوب می‌شود.لق خوردن پایه به مرور پایه را فرسوده و مستهلک می کند.

نحوه نصب گهواره سنتی

نحوه نصب گهواره سنتی

۷- بلبرینگ ها را مطابق دستور العمل کاتالوگ به لوله های عمودی متصل کنید و از محکم بودن پیچ و مهره ی مربوطه اطمینان حاصل کنید.بلبرینگ ها در تولیدات جدید شرکت جهت حرکت نرم و روان ننو و کاهش صدای تولید شده حاصل از تاب خوردن به گهواره ها اضافه شده است و بسیار کاربردی است.

نحوه نصب گهواره سنتی

نحوه نصب گهواره سنتی

۸- طناب کشی و نصب چوب های دو سر ننو در کارگاه مهرننو انجام می شود و به صورت دقیق و استاندارد است لطفا تغییری در نصب آن ایجاد نکنید و فقط طناب های ننو را به صورت جداگانه مطابق تصویر بالا هرکدام سه گره به بلبرینگ بزنید تا محکم شود.ضمن گره زدن طناب های ننو در نظر داشته باشید که فاصله ی ننو از زمین بیش از ۱۵ سانت نباشد .

۹-از محکم بودن گره ها ی ننو اطمینان حاصل کنید و پایه را حتما روی سطح صاف و بدون برجستگی قرار دهید تا در اثر تاب خوردن از حرکت پایه جلوگیری شود . البته در اثر تجربه و طراحی دقیق ، پایه ها به فرمی ساخته شده است که حتی در اثر شدید ترین تاب هم از سطح زمین فاصله نمی گیرد و خود را به سطح می چسباند .

۱۰- عروسک پولیشی یا اسباب بازی‌های کوچک کودک را هنگام خوابیدن در گهواره سنتی کنار نوزاد قرار ندهید. این وسایل ممکن است باعث خفگی نوزادان شوند و نباید در هنگام خواب نوزاد در گهواره قرار داده شوند.

اجازه ندهید کودک با هیچ یک از این وسایل بخوابد تا زمانی که حداقل یکساله شود. دور نگه داشتن پتوها، اسباب بازی و سایر وسایل نرم از گهواره احتمال ابتلا به سندرم مرگ ناگهانی نوزاد را کاهش می‌دهد. برای گرم نگه داشتن نوزاد به جای پتو بهتر است از لحاف نرم و سبک و یا پارچه ی نخی استفاده کنید.

۱۱- گهواره را نزدیک پنجره و یا پرده قرار ندهید. قرار دادن نوزاد در نزدیکی پنجره می‌تواند خطر سقوط برای کودک شما ایجاد کند. علاوه بر این، نزدیک بودن گهواره به پرده اتاق، ممکن است باعث خطراتی برای نوزاد شود.

۱۲-کودک را به پشت بخوابانید. خواباندن کودک به پشت احتمال سندرم مرگ ناگهانی نوزاد را کاهش می‌دهد. فرزند خود را به پهلو یا شکم نگذارید زیرا احتمال خفگی را افزایش می‌دهد.

 

خرید آنلاین گهواره نوزاد از فروشگاه گهواره مهر

نحوه نصب گهواره سنتی ،در این مطلب سعی کردیم شما را با نحوه نصب گهواره و نکاتی در خصوص ایمنی کودک آشنا سازیم. خوب است بدانید که تولیدی بازرگانی مهر یکی از بهترین شرکت‌های سازنده انواع گهواره سنتی (ننو) است که تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه می‌نماید.

کلیه محصولات این شرکت علاوه بر داشتن استانداردهای روز دنیا، دارای کیفیت مرغوب و نصب آسان می‌باشند. هموطنان عزیز می‌توانند برای سنین مختلف کودک خود نسبت به خریداری این محصولات اقدام کنند.

تنها کافی است به وب سایت شرکت تولیدی بازرگانی مهر، مراجعه نموده و گهواره مورد نظر خود را برای کودکتان سفارش داده و آن را درب منزل خود دریافت کنید. توجه داشته باشید که خرید اینترنتی گهواره این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی نمایید.

در صورت هر گونه سوال نیز می‌توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس گرفته و از راهنمایی و کمک آن‌ها برخوردار شوید.

برای بازدید از نمونه‌های گهواره می‌توانید از صفحه اینستاگرام فروشگاه گهواره مهر بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
enemad-logo
تماس با بخش فروش