فروش فوق العاده ننو تاشو نوزاد با تخفیف استثنایی

فهرست مطالب این نوشته

فروش ننو تاشو نوزاد در مراکز فروش و خرید آن امکان پذیر است مشتریان می توانند به صورت مستقیم در محل زندگی خود و در این مراکز خرید خود را انجام دهند ننو تاشو را همچنین می توان به صورت اینترنتی خریداری کرد.

ننو تاشو کودک یکی از وسایل کاربردی برای کسانی است که بچه دارند، اگر می خواهید یک ننو تاشوی با کیفیت را با قیمت بسیار پایین و همینطور تخفیف خریداری کنید بهتر است که در این فروشگاه اقدام به خرید کنید و از بهترین ننو تاشو ها استفاده ی کامل را انجام دهید.

فروش فوق العاده ننو تاشو نوزاد با تخفیف استثنایی

موارد قابل توجه در انتخاب ننو تاشو درجه یک

موارد قابل توجه در انتخاب ننو تاشو درجه یک ننو تاشو که به بانوج نیز معروف است یک نوع گهواره می باشد که از پارچه یا چرم ساخته شده است و دو سر آن یک طناب یا ریسمان دارد که با استفاده از آن می توان آن را به درخت یا دیوار آویزان کرد، در حالت کلی می توان گفت ننو تاشو یک جای خواب برای کودکان است البته برای بزرگان نیز این وسیله وجود دارد که شکل و نوعی دیگر است هنگامی که کودک یا نوزاد را درون آن قرار می دهید می توان آن ننو تاشو را در هوا حرکت داد.

در انتخاب نانو تاشو دقت کنید که بعد ها دچار پشیمانی نشوید، اول از هر کاری به نوع آن توجه داشته باشید زیرا انواع مختلفی از آن وجود دارد یا برند های گوناگونی وجود دارند که آن را تولید می کنند، بهترین مدل آن مدل استاندارد می باشد که بسیار ساده و حمل کردن آن هم آسان است نوعی دیگر هم وجود دارد که به راحتی جمع می شود این نوع قیمت بیشتری دارد و مشتری می تواند مطابق بودجه ی خود خرید کند.

به مقدار وزنی که آن ننو تاشو تحمل می کند توجه داشته باشید زیرا هر یک از مدل ها و برند های ننو تاشو وزن مختص به خود را دارند پس بر اساس کودک باید ننو تاشو را خریداری کنید همچنین باید بدانید که اگر کودک شما بزرگ شد دیگر قادر به استفاده از آن نیست پس به مدت زمان استفاده ی آن هم باید توجه داشته باشید.

به پایه های نانو تاشو توجه کنید اگر از درخت بود باید ببینید که آن درخت فرسوده نشده باشد و یا دچار شکستگی نشده باشد پارچه یا چرم مورد استفاده در آن نیز باید کاملا سالم باشد و دچار بریدگی و یا کهنگی نباشد.

عرضه بدون واسطه ننو تاشو نوزاد درجه یک با قیمت ارزان

عرضه بدون واسطه ننو تاشو نوزاد درجه یک با قیمت  ارزان عرضه و پخش نانو تاشو درجه یک گیلان اغلب توسط شرکت هایی انجام می شود که این وسیله را می سازند و سپس آن را به تمامی نقاط کشور می فرستند، مشتریان می توانند این وسیله را به صورت مستقیم و غیر مستقیم بخرند.

همچنین این وسیله بسیار کاربردی نیز در صادرات کشور نقش دارد و تاجران و شرکت های صادراتی این وسیله را برای کشور های مثل ترکیه، آمریکا، عراق، کره ی جنوبی، چین و… می فرستند صادرات این وسیله به اقتصاد کشور کمک شایانی می کند.

6 دیدگاه در “فروش فوق العاده ننو تاشو نوزاد با تخفیف استثنایی

  1. لعیا امامی گفت:

    این محصولات با قیمت مناسب و جای کمی که می‌گیرند از طرف مشتریان زیادی استقبال می‌شوند به دلیل اینکه تاشو هستند و کم جاگیر

    1. محمد صادق سازندگی گفت:

      دقیقا همینطور است ممنون از حسن نظر شما و دقتتان در انتخاب محصول

  2. محمد گفت:

    سلام
    با تشکر از سایت خوب شما. در خصوص شیوه ارسال به شهرستان ها راهنمایی می خواستم

    1. محمد صادق سازندگی گفت:

      سلام
      ممنونم
      ما به صورت پستی و ارسال با اتوبوس می توانیم در خدمت مشتریان عزیز باشیم که پست به صورت پیشتاز است و بین ۳ تا ۵ روز کاری به دستتان می رسد

  3. فرهاد علیاری گفت:

    سلام خسته نباشید ، ببخشید این گهواره های تاشو هنگام بسته شدن آن ازشون چقدره و داخل ماشین قرار میگیره یا نه؟

    1. محمد صادق سازندگی گفت:

      سلام ممنونم.
      گهواره سنتی مهرننو در هنگام بسته بندی داخل کیف برزنتی به ابعاد ۱۱۰×۲۵×۲۵ می باشد که وزن ۱۵ کیلو دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
enemad-logo
تماس با بخش فروش