صادرات گهواره سنتی به کشورهای حاشیه خلیج فارس

صادرات گهواره سنتی

فهرست مطالب این نوشته

شرکت تولیدی بازرگانی گهواره مهر ننو با سال‌ها تجربه کاری در زمینه تولید انواع گهواره در جهت آسایش و رفاه حال مشتریان عزیز، اقدام به صادرات گهواره سنتی به کشورهای حاشیه خلیج فارس نموده است. این شرکت سعی کرده با پیشرفته‌ترین امکانات لازم و به‌کارگیری ابزار روز دنیا در جهت تامین خواسته‌های افراد تلاش نماید. ضمن این که به موفقیت و دستاوردهای گوناگونی نیز دست یافته است. شرکت گهواره سنتی ننو مهر در اکثر شهرهای ایران نماینده فروش دارد و به دلیل تلاش بی‌وقفه، سبب شده به موفقیت‌های خوبی در حوزه صادرات گهواره سنتی مهر ننو به کشورهای حاشیه خلیج فارس دست یابد. استفاده از گهواره مهر ننو، بزرگترین نگرانی والدین را بر آورده خواهد ساخت. زیرا دارای مزایایی است که گهواره معمولی فاقد آن است.

منظور از صادرات چیست؟

صادرات یعنی ارسال کالایی از یک کشور هدف به یک کشور مقصد. در اصل زمانی که کالایی به یک کشور خارجی صورت می‌گیرد کسب درآمدی برای کشور انجام می‌گردد.

کالای صادراتی باید چگونه باشد؟

اگر قرار است کالایی مانند گهواره به کشورهای خارجی حاشیه خلیج فارس ارسال شود، در ابتدا باید به میزان تولید در داخل کشور دقت شود و سپس به خواسته، علایق، نیاز افراد کشور مقصد در نظر گرفته شود و سپس کالای مورد نظر را که به طور مثال گهواره است بر اساس این موارد تولید و ارسال گردد.

شرکت بازرگانی گهواره سنتی مهر ننو ،با هدف افزایش کیفیت و کمیت محصولات داخلی، فعالیت‌های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع مهر ننو به کشورهای حاشیه خلیج فارس آغاز نموده است. همه تلاش شبانه روزی این شرکت در جلب رضایت مشتریان داخل کشور و خارج کشور می‌باشد و این جز با تلاش شبانه روزی این شرکت در راستای ساخت انواع گهواره‌های سنتی مهر ننو با بهترین مواد و با‌کیفیت‌ترین مواد درجه یک امکان پذیر نخواهد بود. این شرکت بزرگ‌ترین نگرانی مادران را با ساخت مناسب گهواره سنتی برآورده می‌سازد. این شرکت علاوه بر کیفیت عالی، به زیبایی و جذابیت در تنوع ساخت گهواره دقت فراوانی دارد و از تشک‌های استاندارد و مناسب استفاده می‌نماید.

صادرات ننو به کشورهای حاشیه خلیج فارس

خرید انواع گهواره سنتی ننو  برای نوزادان به چه شکلی می‌باشد؟

به شکل اینترنتی و آنلاین می‌باشد. انواع رنگ، نمونه کار، طرح، اندازه، قیمت، جنس کالا داخل وب سایت‌های مختلف شرکت بازرگانی مهر ننو ذکر شده است و مشتریان عزیز با دیدن تصاویر مختلف انواع گهواره‌ها و مشخصات کامل آن‌ها می‌توانند به آسانی انتخاب و از طریق کارشناسان فروش برای خریداری گهواره سنتی ننو به آسانی و بدون گذراندن وقت اضافی و هزینه‌های پرداخت مجدد خیلی سریع به شکل آنلاین در اسرع وقت اقدام نمایند.

فواید یا مزایای استفاده از گهواره چیست؟

وسایل خواب نوزاد یکی از موارد حساسی است که مادران پس از تولد فرزند باید به آن توجه بسیاری نمایند. بهتر است بدانید استفاده از گهواره سنتی مهر ننو این مشکلات را به خوبی برطرف خواهد ساخت. از آن جا که نوزاد از بعد از تولد قدرت حرکتی خاصی ندارد، بهتر است از گهواره‌هایی متناسب استفاده شود که نیاز آن‌ها را برطرف سازد. از آن جا که خرید مناسب گهواره تا بزرگی کودک دارای اهمیت ویژه است و ما به دنبال صرفه‌جویی در بخش هزینه‌های مجدد خرید تخت هستیم در نتیجه باید از گهواره‌های سنتی مهر ننو که قابلیت شکل گیری و جداسازی به شکل تخت هم باشند، استفاده کنیم تا کودک در سنین بزرگسالی دچار مشکل نگردد.

برای در نظر گرفتن میزان محکم بودن تخت ،باید از اتصالات آن خاطر جمع باشید و یک بار تخت از حالت نوزاد به نوجوان تبدیل نمایید. تا اگر مشکلی بود برطرف گردد. در ضمن فاصله بین میله‌های حصار را هم به‌خوبی بررسی نمایید.

نکات مهم درباره ویژگی گهواره مناسب چیست؟

مهم‌ترین نکات در زمینه ساخت انواع گهواره برای کودکان این است که اندازه گهواره باید متناسب با اندازه قدی کودک باشد. اگر قرار است سایز و اندازه گهواره کوچک‌تر از اندازه قدی کودک باشد پس کودک پس از قرار گرفتن داخل گهواره احساس ناراحتی شدید خواهد نمود. ممکن است دچار عارضه مغزی شدید شوند. یا در هنگام شب، کودک ممکن است با یک غلت زدن به بیرون از گهواره پرتاب شود پس در نظر گرفتن اندازه مناسب در این زمینه جز موارد با اهمیت خواهد بود. هماهنگی لحاف و تشک هم با گهواره جز موارد ضروری است که باید مد نظر قرار داده شود. شرکت بازرگانی گهواره مهر ننو پس از بررسی نیاز بازار داخلی و خارجی به بهترین شکل ممکن اقدام می‌نماید.

تزیینات جانبی ننو و گهواره سنتی

یکی از موارد مهم دیگر در ساخت گهواره برای کودک این است که تزیینات جانبی برای گهواره انجام نشود. چون ممکن است این تزیینات ناگهان کنده شود و بر سر و صورت کودک پرتاب شود. در نتیجه باعث ایجاد خفگی در کودک شود. به‌همین دلیل برای خرید گهواره کودک، همیشه از جاهای معتبر خرید کنید و بهتر است بدانید گهواره‌ای که تزیین کرده نباشد، می‌تواند بهترین و مطمئن‌ترین خرید باشد.

رنگ‌بندی در فروش بهتر گهواره چه تاثیری خواهد داشت؟

شرکت بازرگانی گهواره سنتی مهر ننو، با توجه به نیاز بازار داخلی و خارجی اقدام به ساخت گهواره در رنگ‌‌‌های شاد و زیبا می‌نماید. به طوری که کودک با قرار گرفتن در درون آن حس شادمانی و خرسندی بسیاری خواهد نمود.

صادرات گهواره سنتی به کشورهای حاشیه خلیج فارس

ارتفاع قابل تنظیم کفه به چه شکلی می‌باشد؟

این ارتفاع باید طوری باشد که با استاندارد رشد کودک متناسب باشد تا اگر نوزاد بزرگ‌تر شد و جنب و جوش و تحرک داشت به پایین گهواره پرتاب نشود. نکته مهم دیگر درباره استفاده از گهواره سنتی این است که از بالشتک‌های ضربه‌گیر استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است کودک در معرض خفه شدن یا گیر افتادن قرار گیرد و ضربه محکمی به کودک از نظر سلامتی جسمانی پدید آید.

صادرات گهواره سنتی به کشورهای حاشیه خلیج فارس

همان طور که بیان کردیم، گهواره سنتی مهر، بهترین نوع گهواره است که با کیفیت بی‌نظیر برای کودکان در داخل و خارج کشور طراحی و ساخته شده است. چنانچه به دنبال برآورد خواسته و آسایش و رفاه خانواده خود هستید، ما به شما خرید گهواره سنتی را پیشنهاد می‌کنیم. مد نظر داشته باشید که در تولید این نوع گهواره از بهترین مواد و تکنولوژی به روز دنیا استفاده شده است. شرکت بازرگانی صادراتی گهواره ننو، بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده روز دنیا در زمینه ساخت انواع گهواره به کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش در تماس باشید. توصیه می‌کنیم از نمونه کارهای فروشگاه گهواره مهر در اینستاگرام بازدید کنید.

2 دیدگاه در “صادرات گهواره سنتی به کشورهای حاشیه خلیج فارس

  1. علی صدفی گفت:

    سلام وقت شما بخیر، شما به صورت عمده گهواره رو به کشور های همسایه ارسال می کنید؟

    1. محمد صادق سازندگی گفت:

      سلام و عرض ادب . بله برای کشور های عربی حاشیه خلیج فارس و سوریه و لبنان و عراق ارسال داریم . چنان چه نیاز به نمایندگی در کشوری خاص دارید با مدیریت شرکت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
enemad-logo
تماس با بخش فروش